Cât de important este suportul tehnic pentru hosting

07 Jul 2016

În ultimii ani, prezența online a devenit tot mai importantă. Dacă nu ai un website, atunci ar trebui sa iei în calcul această variantă.


Pe lângă website, la fel de important este hosting-ul și suportul tehnic.

Din păcate, situații neplăcute apar și tocmai acesta este motivul pentru care promptitudinea provider-ului de hosting este vitală pentru afacerea ta.

Pe lângă spatiu, viteză sau limită de bandă, comunicarea eficientă cu provider-ul îți va asigura stabilitatea mult dorită.


Așadar, nu te ghida doar după pret, ia în calcul și modul în care comunici cu echipa tehnică și cât de repede pot interveni dacă site-ul nu mai este funcțional.


Este un factor decisiv extrem de important.

Dacă alegi un provider care asigură hosting gratuit sau la prețuri extrem de mici ar trebui să fii din start conștient de faptul că serviciile nu se vor ridica la nivelul cerințelor tale.

Un serviciu calitativ generează la rândul lui o serie de clienți noi. Recunoaștem că la acest capitol vom lăsa puțin mândria deoparte și vom recunoate că majoritatea clienților au venit la noi în urma primelor recomandări.

O echipa de suport este pregatită să răspundă oricând solicitarilor tale. Un simplu telefon sau un e-mail și “situatia” este rezolvata. Obișnuim să spunem des “situație” pentru că ideea de “problema” nu caracterizează serviciile furnizate de KickMedia.


Te invităm să ne contactezi telefonic la numarul 0722.704.814, să stăm de vorbă și să identificăm împreună soluția potrivită pentru website-ul tău.
© Toate drepturile rezervate KickMedia SRL